OT: Rychlost LCD

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Prosinec 13 15:38:47 CET 2005

Hm, nemam LCDcko, ale 12ms IMHO na hry a filmy staci. Uz pred nejakou dobou jsem se koukal na internet na nejaky srovnani a byly na trhu rychlejsi 16ms a pomalejsi 25ms no a o tech 16ms se rikalo, ze na hry staci...

Jinak - konference se sice jmenuje HWnews, ale neni to o PC HW, takze podobne prispevky by se mely oznacovat "OT:". Neco jinyho je, pokud chce nekdo neco k pocitaci pripojovat - napriklad teplomer na gameport.

P.K.