Propojení dvou telefonů

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Prosinec 13 13:55:52 CET 2005

Stejnosmerny zdroj napeti cca 15V do serie odpor asi 100 ohm a to sele
do serie s obema telefony.
Pak v telefonu vyzkreatovat kondik , co je v serii se zvonkem.
V klidu nic nezvoni ( elektronicke zvonky potrebuji cca 10V aby zvonily
ale v klidu je na kazdem 7,5 ( Uc/2) , vyzvedne jeden fen, udela smysku,
druhy zacne trvale zvonit. Pak vyzvedne volany a mluvi .......

Nebo Ti mohu opatrit vadne NT-cko( odpraskla linkova U0 cast) - tam
pichnes dva telefony ( vic nejde a muzes mezi nimi volat ) **1  a**2
pak nemusis kuchat telefony....

Honza