IO - 33063

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 13 13:34:23 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> 10ks? A kolko to v tej mraznicke ma byt?

V mraznicce je nejmene -18 stupnu, pan chce pouzitelnost do -20, neni
problem ji zapnout naplno (a merit v ni teplotu).

Nie je nahodou rozdiel v tych
> obvodoch pri dlhodobom pouziti v medznych klimatickych podmienkach? Nie
> je rozdiel v materiali puzdra, postupe pri kontaktovani/puzdreni? Viete
> presne co sa vlastne za tym rozdielom v jednej cifre presne schovava?
> Myslite si, ze je to len v nastaveni stroja co to popisuje?

Ano, myslim.

> Inak je zrejme pravda, ze k zaverom ohladne klimatickej odolnosti dospel
> aj vyrobca "testovanim", avsak "testovanim" kvalitativne inej urovne nez
> "zapnem 10 ks a uvidim ci to ide"...

Aha. Jen takova perlicka. Je sice z Roznova (kde jak znamo prave
Motorola a jini meli/maji vyrobni linky) a pomerne stara, nicmene se
jednalo o hi-tech vyrobni a testovaci linku, pochopitelne zapadni
provenience. Na konci byl "klimaticky tunel", kde se kazdy kus
vyrobeneho IO testoval nejen teplotne, ale i napetove a vsemozne jinak.
Tunel byl sikmo dolu, rekneme cca 45 stupnu, IO jim projizdely na
nekonecnem pasu s kontakty.

Kousek pred koncem tunelu se IO uvolnil z pasu a samotizi padal na
konec, kde byla elektromagnetem ovladana preklapeci prepazka. Ta
nasmerovala dany IO do krabice "vyhovujici" nebo "nevyhovujici".

Vsechno nadherne. Kdyz jsem na to tak chvili ziral, vsiml jsem si, ze
cas od casu (a to ne tak uplne zanedbatelne) IO diky sve kineticke
energii prepazku preskocil a spadl do te druhe krabice....

Pritomna vohnoutice (nebo vohnout, uz si nevzpominam...) na upozorneni
zprvu nereagovala, pak rekla neco jako "ahaaa...vidite...no jo" a podle
meho navodu prilepila nahoru na prepazku kousek tvrdeho papiru, aby byla
vyssi.

Ani si netroufnu odhadnout, jak dlouho to tam predtim bezelo.

Nemyslim si, ze by se technika nebo pristup lidi od te doby zcela
zasadne zmenil (tedy zlepsil). To jen tak k tem Vasim uvaham o
"kvalitativne jine urovni", nepovedu o tom dale flamewar.

--
Jirka