Slovensko, PP Was: Re: IO - 33063

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Prosinec 13 13:23:51 CET 2005

Jaaaaaj taka PS-ka! No to som fakt nepochopil. No ta mala "riadne"
meno. Inac bola to spojarska PS. Ja som vojnu zazil pred 10r uz za
rozdelenych republik, takze som sluzil "iba" na zapadnom Slovensku :-)
Aj to az po 5 mesiacoch v LM a po naslednych 2 tyzdnoch v zmienovanej
PS v PP, kde ma vramci vojenskeho bordelu odvelili omylom :-)

miro