Propojení dvou telefonů

MK info@mcu.cz
Úterý Prosinec 13 13:12:27 CET 2005

> Jak propojit dva telefony (běžné analogové tlačítkové na pevnou linku) aby
> fungoval nejen hlas, ale i zvonění? Mám na mysli jejich použití jako
> domácí
> telefony, bez možnosti volat ven.

Propojit do serie s proudovym zdrojem a ten premostit kondenzatorem a
doplnit jednoduchy obvod dle obrazku

                              +  | | -
      +-------+------ - - --+---||||---/\/\/--+---- - -----+-------+
      |       |             |    | |     R    |            |       |
      |       |             | 24V             |            |       |
      |      ---            |                 |           ---      |
      |     |   |           +---||------------+          |   |     |
      |      --- Zvonek         C                Zvonek   ---      |
      |   C   |                                            |   C   |
      +---||--+                                            +--||---+
      |      _|_,                                         _|_      |
      |      / \  15V                               15V   \ /      |
    Tefon    -+-   ZD                                ZD   -+-    Telefon
C - cca 470nF - neni nijak kritickeR - nastavit proud na cca 20-25mAU novych
telefonu je mozne slezt na nizsi napajeno, realne behaji nekde od 9V, v
telefonu je treba provest jednoduchou upravu v obvodu vyvaneni (vyuzije se C
a Zvonek z telefonu), pripadne doplnit ZD, C a Zvomek externe.
S pozdravemMK