TRAFO 500 - 1000 VA

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Prosinec 13 13:09:12 CET 2005

Prepac nejako som tam nepochopil tu prvu vetu s tym smailikom a k tomu: kde cert neni....
Inak s tebou suhlasim, ked mi obchodnik z ciech povie ze mi zavola tak vo vacsine pripadov naozaj zavola, na slovensku to nie je take iste... ...a potom ked mi dodavatel dps ako vyhovorku uvedie ze nestiha, lebo musi zaviest mamu do mesta, a hned znamena o mesiac....

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
  ----- Original Message -----
  From: P H I L O M A N
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, December 13, 2005 12:59 PM
  Subject: Re: TRAFO 500 - 1000 VA

  ja som sa nestazoval, a spominal som aj to, ze boli velmi ustretovi. ibaze teraz tam maju naval a mozu mi vyhoviet az o rok    : )

  tento pripad nebol prikladom, o ktorom som pisal. iba sa mi obcas stava, ze ked sa na slovensku naozaj neda, tak v cechach to ide a za rovnaky peniz.

  Asi to bude podnikatelskym duchom, vidiet to hlavne na vystavach, ak nie ste z nejakej firmy alebo popripade chcete len 1ks tak sa s vami bavia len napol huby...

  no! a prave toto sa mi v ceskych firmach nestava, aby sa so mnou bavili na pol huby. az na par vynimiek (napr. firma, ktora sa preslavila Eaglom)

  http://www.eset.sk