TRAFO 500 - 1000 VA

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Úterý Prosinec 13 12:59:43 CET 2005

ja som sa nestazoval, a spominal som aj to, ze boli velmi ustretovi. ibaze teraz tam maju naval a mozu mi vyhoviet az o rok    : )

tento pripad nebol prikladom, o ktorom som pisal. iba sa mi obcas stava, ze ked sa na slovensku naozaj neda, tak v cechach to ide a za rovnaky peniz.

Asi to bude podnikatelskym duchom, vidiet to hlavne na vystavach, ak nie ste z nejakej firmy alebo popripade chcete len 1ks tak sa s vami bavia len napol huby...

no! a prave toto sa mi v ceskych firmach nestava, aby sa so mnou bavili na pol huby. az na par vynimiek (napr. firma, ktora sa preslavila Eaglom)