TRAFO 500 - 1000 VA

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Prosinec 13 12:49:29 CET 2005

No ja sa stazovat na ZVS nemozem, je to nejaky rok ale navrhli a vyrobili mi 1ks impulzne trafo do pulzneho sietoveho zdroja aj s tlmivkou. cele ma to stalo 300skk a asi o mesiac, ked mi zhorelo mi ho ako reklamaciu urobili nanovo.... Kamaratovi tam v priabehu tyzdna navinuli zakazkovy toroid do elektronkoveho zosilnovaca.....     Mozno to bolo tym ze sme boli studenti, ale naozaj boli velmi ustretovi....

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "P H I L O M A N" <philoman@atlas.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 13, 2005 12:00 PM
Subject: Re: TRAFO 500 - 1000 VA

dakujem za tip, myslim, ze v buducnosti tento kontakt pouzijem boli velmi
ustretovi (aj ked "kde nic neni, ani cert nebere...").
nakoniec sa asi dohodnem s cechmi, aj ked zatial to este asi hladaju po
skladoch   : )

cim to je, ze v cesku sa nakoniec da, ked sa na slovensku hned od zaciatku
neda?
je to bohuzial nie prva moja skusenost, ked firmy v cesku pre mna urobili
omnoho viac, napriek pozadovanym malym mnozstvam...

Asi to bude podnikatelskym duchom, vidiet to hlavne na vystavach, ak nie ste z nejakej firmy alebo popripade chcete len 1ks tak sa s vami bavia len napol huby....