Re: Propojení dvou telefonů

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 13 12:17:50 CET 2005

Dá se to udělat asi tak, že se oba propojí a do série s nimi se zapojí ss
zdroj nějakých 20-30V. U každého z nich by bylo tlačítko, kterým se linka
přepne na AC napětí z trafa, cca 24V by mělo stačit. Prostě se zvedne
telefon, stiskne tlačítko, na lince bude 24V AC, ten druhý bude zvonit. Když
se zvedne, propojí se ss obvody a může se mluvit. Trafo stačí jedno, ale
propojí se to 4 dráty. Jak prosté......
AZE

----- Original Message -----
From: "Roman Newman" <r.newman@zmail.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 13, 2005 12:08 PM
Subject: Re: Propojení dvou telefonů

V jednom velmi starom Urob-Udelej si sam bolo nieco take.
Funguvalo to asi nasledovne.
Dva tel. spojene cez AB-par. V serii s kazdim jedno rele. a napajane cca
12-24V. PO zdvihnuti jedneho z tel. sa jeho rele zapne a pusti do linky
vyzvanaci sygnal myslim -40V /treba vyskusat/ po tym zacne druhy tel
zvonit. Po zdvihnuti druheho tel sa zotne jeho rele a to odpoji
vyzvanaci signal. Je tu problem ze po polozeni jedneho tel ten druhy
bude zvonit ;)

RN