OT: Re: Semafory

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 13 11:41:45 CET 2005

Ted jsem se priznam ten posledni odstavec nepochopil...:-)) asi patrim k
tem co na to aspon dnes nemaji mentalne :o)

Tedy chapu to tak, ze jste chtel rict, ze chyba neni nikdy v technice,
ale v lidech. To, ale zase sklouzneme k tomu, ze nejlepe by bylo bydlet
sam na pustem ostrove. Svet neni idealni...

RadekCX