Semafory

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Prosinec 13 07:07:30 CET 2005

Myslim , ze zbytecne tady hledame reseni problemu , ktery by se vyresil
ukaznenosti ridicu... Pokud jede sanitka na majaky tak beztak na tu cervenou
ject muze jde jen o to aby vsichni o ni vedeli uhli ji pripadne do te
krizovatky nevjizdeli ani ty co maji zelenou . Je to odpovednost ridice te
sanitky jestli tam na tu cervenou vjede nebo ne a neni to sranda veze
vybaveni za par milionu + 2-3 lidi .A pokud se jedna o nejaky planovany
sekundarni prevoz tak neni problem to resit pres ten dispecink.

snehulak