IO - 33063

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Prosinec 13 02:37:12 CET 2005

Potreboval bych to v DILu..
Lidske zivoty na tom nezavisi, ale proklamuji, ze zarizeni funguje do
-20 st.C, proto chci mit jistotu, ze se zdroj rozbehne i v mrazu,
jelikoz vyrobek bude umisten ve venkovnich prostorach.
Myslite, ze me obavy jsou prehnane a mam pouzit klasickou 34063jku ? V
podstate se pouzivaji i v nabijeckach mobilu do aut ... a ty taky maji
vyhovet narokum na zaporne teploty...

Petr