IO - 33063

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 12 23:56:39 CET 2005

Petr King napsal(a):
> Dobry vecer,
> netusite prosim nekdo, kde sezenu nejlepe vcera tento IO pro pulsni
> zdroje v mnozstvi aspon 50ks ? Je to prumyslova verze MC34063
> GMe nema skladem, potrebuju to nejlepe zasilkovkou do druheho dne..

1) naprosto chybi dalsi specifikace (zejmena pouzdro)

2) proc to musi byt prumyslova verze - bude to bezne pracovat za mrazu
nebo v tak desnym hicu? Ostatni soucastky to budou splnovat taky? Chip
byva stejne tentyz, maximalne se delaji nejake klimaticke testy na
vystupu a trideni; jsem presvedcen, ze i std. typy budou fungovat v
sirsim teplotnim rozsahu. Cili jestli na tom nezavisi lidske zivoty nebo
zdravi...

3) GES je nabizi, ale velmi pravdepodobne ne do druheho dne

4) s Vasim nickem (tedy pokud to neni skutecne jmeno) prece ale nic
nemuze byt problem...

--
Jirka