2,5 mm jack pro Motorola TalkAbout

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Prosinec 12 20:08:08 CET 2005

To je uzasny! Diky moc.
Vsechny moje dosavadni pruzkumy vedly taky na konektor M6, ale takhle hezky
obrazek jsem nenasel. Ty koty umi primo OpenOffice nebo jste je prepocital
podle pravitek?

Jeste jednou diky

Jakub Serych

http://www.legion-rf.com.tw/prod/connector_table.htm
, tak tam vidite http://www.legion-rf.com.tw/prod/M6.jpg . No a z toho
jsem si dovolil udelat to, co je v priloze (snad projde).

Vychozim predpokladem je samozrejme skutecnosti odpovidajici fotka; ani
tak ale necekejte kdovijakou presnost. Spis bude treba ten TCVR rozebrat
a zmerit to (nebo najit kontakty zasunutim cca 1mm rovne struny a
vyhmatanim + zmerenim jeji delky). Pripadne navstivit nejakou prodejnu s
timhle zbozim, nebo jim napsat - napada me http://www.elix.cz - treba by
tam nakonec konektor i meli. Majitel Elixu pan Voracek taky pise do
ruznych diskusnich for o CB apod...

--
Jirka