Dotaz na tranzistor

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Prosinec 12 14:13:24 CET 2005

Nejake vzorce tu uz prebehli, cely vypocet:

Ic bude vo vasom pripade (U5V-Usat)/R2, t.j. cca 1mA (Usat cca 0,5V)

Najdite si v katalogu h21 tranzistora. Nech je 100.

Ib potrebujete o velkosti Ic/h21, t.j. 0,01mA

R1=(24V-Ube)/Ib, kde Ube ratajte 0,6-0,9V

Vysledny odpor "patricne" zmensite, aby ste mali istotu :-) Napr. na
70%.

miro