PDF merge a okna - vyreseno

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 12 13:02:34 CET 2005

Luboš Rückl napsal(a):

> Ten se mi vubec nepodarilo najit, zrejme je "stazen z obehu"

Jo, ani mne, dokonce ani vlastni instalacni soubor (tusim "laycha.zip" -
ne "laychan.zip, to je jen demo) vubec nikde po celem netu... To me
vzdycky dost vytaci a znovu se potvrzuje, ze zajimave veci si proste ma
clovek archivovat. Delam to, ale tak na 99%, ono to chce spis 200%.
Nicmene jsem to kdysi zkousel a zrejme jeste ten soubor nekde na nejakem
CD mam, jen ho ted nemuzu hledat.

> Jeste jsem hledal a nasel jsem dokonce dve reseni:
> 1) pdftk - download tady:
> http://www.accesspdf.com/article.php/20041130153545577
>    Ma pouhych 1,5 MB a dela presne to, co potrebuji a mnoho dalsich veci
> s PDF.
>    DOPORUCUJI vasi pozornosti!

Jo, to vypada zajimave a je k tomu dokonce i GUI - viz
http://www.paehl.com/pdf/?GUI_for_PDFTK . Nejprijemnejsi na cele veci je
existence programu pro vice OS, to je pro me okamzite duvod takovou
zalezitost hodnotit o tridu vys. Mimochodem cely web
http://www.accesspdf.com je dost interesantni...

> 2) PDF Blender - download tady:
> http://www.spaceblue.com/pdfblender/download.php
>    Je jeste mensi a jeste snadnejsi na ovladani (je klikaci). Dela POUZE
> spojovani
>    vice pdf  souboru do jednoho, ale vysledek je o malinko vetsi, nez u
> pdftk.

Vyzkousim a hlavne ulozim - stejne jako predchozi.

--
Jirka