ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 12 12:10:56 CET 2005

> Pouzivam na vsechno co potrebuji IC-prog a "bazmek" na LPT zverejneny na
> webu p.Bestarosti(ho?) a absolutne se mi nestalo ze by mi nefungoval.
> Udelal jsem k nemu DPS (je na tom webu take uverejnen) a mam k tomu
> kablik na desku s ruznyma paticema a nebo programuji rovnou na desce
> pres ICSP. Kabel z LPT mam asi 2m dlouhej a nicemu to nevadi. Nestalo s
> emi nikdy ze by nesel PIC prepalit. Proto mne to AVRko tak dozralo.
> Povazuji to za chybu, ze lze naprogramovat jednim systemem AVR tak ze
> jsem nucen jej preprogramovat jen za pouziti jineho zpusobu progrmaovani.

No, ona je otazka, zda je chyba ze neco jde, nebo ze se to stalo :-)))))
Celkem zive si dovedu predstavit tu vlnu odporu, ktera by se zvedla v
okamziku, kdy by to Atmel zmenil :-))))

Ad "bezstarostny bazmek"
Tak jsem tak jednou sedel s jeho autorem a poslouchal jeho "plac" nad tim,
ze to sice funguje, ale ne vzdy a ze pacha neco noveho, kde nebudou budice,
ale komparatory (dta, clk). Tak nevi, ze by to NEKDY nebyl az tak
"bezstarostny bazmek" ? .-)))))

Ja uz fakt nevim jak to napsat, aby se tu kdekdo nebil v prsa jak zrovna
jemu ten jeho udelator krasne funguje. Kdysi jsem si udelal "bazmek" na
xilinxy - fungoval mi snad ctyri roky na ruzne konfigurovanych PC. Pak jsem
v jednom odpalil MB a vymenil ho za jiny, vse ostatni zustalo naprosto
stejne a svete div se, "bazmek" prestal na tomto PC fungovat. Na ostatnich
nebyl nejmensi problem. A toto je pointa - ono to NEKDY chodi, ale NEKDY to
take chodit nemusi

S pozdravem
MK