DVD-RAM media

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 12 09:29:49 CET 2005

Moje zkusenosti s DVD medii (DVD vypalovacku mam jen 2-rychlostni LG, cca 1 rok) jsou taky ruznorode, ted pouzivam Imation (DVD-R 8speed, ATIP myslim FUJIFILM03) a kazdy medium po vypaleni vyzkousim "Nero CD DVD speed" (read test) a nekdy se precejen objevi chyba, mam podezreni ze problem je pri prehrivani vypalovacky, dal jsem si na ni senzor. Zatim jsem s Imation spokojeny, ale jestli budou spolehlive citelny i za rok, to se ukaze.

Jinak DVD-RAM nepouzivam, prestoze moje vypalovacka je umi.

Znacku Verbatim jsem zavrhnul jeste v dobe, kdy jsem vypaloval jen CD.

P.K.