Budice brushless AC motoru s hall sondama

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Prosinec 12 08:40:33 CET 2005

Jo dekuji, mam ho tady vyndanej a i jsem se dival na DS, ale nebylo by
to az tak uplne jednoduche a tak bude rozhodne rozhodne snazsi vyzkouset
tu AN od microchipu, navic ma vyhodu v tom ze si budu moci dodelat
ovladani ktere mi bud evyhovovat primo do MCU

RadekCX