zpozdeni relatka

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pondělí Prosinec 12 08:34:56 CET 2005

Vyskusaj to co som ti napisal - s BS170 len tam daj ako invertor jeden PNP
tarnzistor. To iste daj aj pre obvod s 555.

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <Petr.Kout@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 10, 2005 1:45 PM
Subject: zpozdeni relatka

tak jsem potreboval poradit, ale zadne kloudne odpovedi se mi nedostalo.jsem
samouk a proste ted nevim jak na tohle zpozdeni. dekuji adminovi ze se
zastal. tak poradi nekdo, jak pomoci klasickych soucastek udelat to
zpozdeni? uz jsem neco kdysi davno neco takovyho delal, ale byl tam plusovej
vystup z IO. tady je minusovej a ja nevim jak na to. predem nedekuji, az
kdyz bude kloudna odpoved.