"Problem" s BeeProgem

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Neděle Prosinec 11 10:43:28 CET 2005

Vazeny p. Kavan,

tento problem sa nam vyskytol v niekolkych verziach SW okolo 9/2005 a
podla mojich zaznamov je to odstranene. Problem sa tykal BeeProg
pripojeny na USB, pri pripojeni cez LPT to bolo OK.

Mate aktualnu verziu SW (2.21)?

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis, riaditel vyvoja

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Addr: Jana Bottu 5, 08001 PRESOV, Slovakia  <-- new address!
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
WWW pages: http://www.elnec.com

=================  Original message text  ===============