vyuziti pasma 40 MHz

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Prosinec 10 07:59:50 CET 2005

No je to mrzute s tim CB , ale berte to tak , ze spousta lidi se pomoci CB
dostala k radioamaterskemu provozu a vyrostli z nich dobri radioamateri :)
Jinak je to dost neprijemne kdyz vedle vas ma nekdo PA 150W a vesele si
vysilackuje s brachou vedle v baraku :) A to nesmime zapominat ze spousta
lidi tam vysila na SSB.Kdyz zaklicuje tak mu odleti vrany z protivah :) Ale
pro mnoho lidi je to fakt vstup a pamatuju si jakou radost jsem mel kdyz
jsem delal spojeni z moravy z domu s nejakou expedici na strbskem plese nebo
kde. To bylo legrace :P

snehulak1