Signalizace majáků

Sobota Prosinec 10 00:53:15 CET 2005

Hezké ránko,

    nevím jak to napsat lépe či srozumitelněji. Ona to zařízení v autě
má a funguje, jakmile je v dosahu nějaké auto s majákem, tak jí to začne
blikat v autě také. Jak to pracuje ale nevím. A jestli to pracuje podle
zvuku nebo něčeho jiného také nevím a nezjistím. Jyxo i Google mlčí.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 9.12.2005:
>

>Neco takoveho jiste existuje, protoze jsem o tom videl nejaky porad,
>ze se toto zarizeni v sanitce (hasiccskem, policejnim aute) domluvi se
>semafory po ceste a zajisti prujezd na zelenou. Ale soucasne rikali,
>ze na to nemaji, ze je to moc drahe, takze se to zrejme nejak moc
>nepouziva...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0549-4, 09.12.2005
Testovano: 10.12.2005 0:53:47