ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Prosinec 10 00:07:04 CET 2005

> Vic k tomu neni co dodat.
je to tak, naozaj iba doplnim.

Ja PonyProg pouzivam na W2k, kamarat na WXP, bez problemov. Na PC s
problemami by mozno stalo za to pozriet nastavenia LPT v BIOSe, cim
nemyslim Vas, isto ste to preverili. Len to doplnam snad pre inych (uz
som to aj pisal).

> 2) Ze by PonyProg podporoval vsechna AVR silne pochybuji. Jen
> namatkou
>     ATtiny13, ATtiny26, ATmega88 atd.
Tiny26-tku podporuje podla ponuky v menu. Mam najnovsiu beta verziu.
Nebudu tie predchadzjuce problemy vyplyvat z toho, ze na PC kde sa
vyskytli nebola najnovsia verzia? Pritom si plne uvedomujem, co znamena
_beta_, ale megu162 v tej dobe "release" verzia nepodporovala...
S Tiny13 mate pravdu a to ma teraz na*sralo!!! bo som si prave objednal
Tiny13 na pokusy! Chem skusit 8pin ale v C, k comu treba stack =>
Tiny13...

no a tu su fotky mojho bazmeka. aby som len tak nekecal :-) aj toto
tada funguje: http://www.za.gaya.sk/~sinkom/AVR/

miro :-)