Merania VF obvodov vektorovym analyzatorom sieti - prezentacia

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Prosinec 9 22:50:14 CET 2005

Tony Malecky napsal(a):

>Dobra pamet.
>
>ten citron je aircom+ a kupodivu ma 0,80.

Ne ne -ja mel na mysli  obycejnej TV kabel 75 Ohm a vevnitr struktura
jako Aircom....
Stoji asi 7 kc / m a opleteni je pouze alobal + hlinikove!!!! dratky.
Utlumove ale lepsi nez pena, diky tomu alobalu mozno zakoncovat pouze
F-konektory....