ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Prosinec 9 19:02:10 CET 2005

Ani nie... Myslel som to seriozne, t.j. aj s popisom co kde a ako a
preco; ja o tych AVRkach viem primalo aby som do toho brblal... Som si
myslel, ze ked tolko bastlicov po nich vzdycha a tieto problemy sa v
kuse opakuju, ze nieco o tom sa uz bude dat niekde precitat...

Nojo, co si clovek nespravi sam... :-)))

wek