Merania VF obvodov vektorovym analyzatorom sieti - prezentacia

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 9 18:59:54 CET 2005

Ono sa samozrejme v zatvorke udava aj fyzicka dlzka v mm. Dolezita je
ale dlzka v ns, lebo su potom vsetky kable elektricky rovnake.
Standardne pouzivane dlzky su 0.5-1-2-3-4-8-10-16ns. Tieto kable sa
pouzivaju ako prepoje medzi modulmi, dlhe kable sa uz takto neriesia.
b.