Stavitele digitronovych hodin...help

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 9 16:18:06 CET 2005

Svoju otazku som smeroval na to, ze ak nie je cisty, tak mozu byt prave
fuses nakonfigurovane tak, ze cez ISP to nepojde - a tym padom vam nema
zmysel stracat cas patranim, ci mate v poriadku ISP programovaci
adapter, dlzku kabla, LPT port atd... To ma zmysel riesit len ked ste
si isdy, ze MCU je schopny zit cez ISP. Dajte si ho teda "opravit" cez
paralel a potom mozte skusit znova :-)

miro