Budice brushless AC motoru s hall sondama

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Prosinec 9 16:13:26 CET 2005

Zdravim,

uz od vcera prochazim internet a hledam nejaky obvod nebo zapojeni,
ktere by budilo 3f modelarsky motor se snimacema polohy.

Ne, ze by nic nebylo (treba st7mc, ruzne dspPICy atd. ), ale na moje
potreby mi to prijde jako prilis maximalisticke. V tem malch vykonech do
cca 200W je zbytecne budit vynuti sinusovkama a stacilo by jen proste
pripinani fazi na napajeni (modelarske regulatory to tak delaji uplne s
prehledem).

Asi zacnu experimentovat s PICem (6 mosfetu na faze a tri vstupy od Hall
sond), ale radeji byc vedel, ze se to da uz nekde ziskat hotove.

RadekCX