Stavitele digitronovych hodin...help

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Prosinec 9 15:03:26 CET 2005

Zdravim,

je tu nekdo komu ty hodiny co se tu nedavno stavely chodi? Ja jsem uvizl
na preprogramovani toho puvodne spatne naprogramovaneho MCU, ktery jsem
se rozhodl preprogramovat vlastnima silama (v deske je konektor ISP),
ale kdyz mi nechodil muj bastl AVR ISP tak jsem jeste nezoufal, kabely
byly dlouhy a tak se to dalo cekat, ale dneska mi dorazil AVR ISP primo
do LPTcka navic vyzkousenej a stejne mi to s nim nejde... Zkousel jsem
vsechno mozny (ruzna LPT, jejich nastaveni, notebooka), ale stale mi
Ponyprog hlasi chybu: Device missing or unknown device (-24)

Nevite nekdo o nejake finte co s tim? Preprogramovaval v tech hodinach
nekdo MCU? Neni nejak nastavenej, ze to tenhle programator neumi
preprogramovat?

RadekCX