OT: spatne vypalene DVDcko

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Prosinec 9 12:58:21 CET 2005

Stala se mi takova vec, moje skoro-polovicka prinesla od kamaradky vypaleny DVDcko s nejakejma MP3-kama, ale v mym kompu (WoknaXP) jsem ho nemoh nacist, klasicky pres nejakej pruzkumnik jsem se na nej nedostal, az pak pomoci Nera jsem ulozil stopu jako .nrg image a zpristupnil pres ISO daemon (z image CD nebo DVD to nasimuluje dalsi mechaniku) a pak teprv jsem se dostal k souborum. Dal v tom Neru jsem videl, ze jsou tam jakoby dve stopy, jedna jako "ISO9660" (tu jsem ulozil pomoci Nera) a druha jako "Data" (ta ulozit nesla), hadam ze to by mohla bejt pricina potizi - ze tam nekdo vypalil dve session a kazdou v jinym formatu, navic zrejme ne pomoci vypalovaciho programu, ale primo z Woken.

Mam DVD-RAM mechaniku LG GSA-4020B (je uz starsi, umi zapis DVD-R maximalne 2x, precist umi vsechny formaty). V praci na DVD-ROM mechanice Liteon se to DVDcko nacetlo v pohode (Wokna 2k).

Cim to je, ze jsem doma to DVDcko nemoh normalne nacist - moji starsi DVD mechanikou? Nebo vylozene tim, ze ho nekdo blbe vypalil?

Diky za nazory.

P.K.