vyuziti pasma 40 MHz

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Prosinec 9 12:51:34 CET 2005

jo to ja vim, ja to myslel spise v souvislosti s lepsi implementaci
prenosovych protokolu s FH. Chapu ze tyhle technologie na XXMHz moc
pouzit nejdou, ale pokud modelari zacnou vice experimentovat urcite z
toho nakonec neco vyleze. On ten postup na 2.4MHz auta > pomalolety uz
o tom i svedci. Ty vyhody, ktere by to poskytovalo by byly obrovske.
Otazkou je, jestli to bude v beznych volnych pasmech, nebo se casem
podari urvat nekde kus vyhrazeneho pasma.

--
 turby@chips.cz