Merania VF obvodov vektorovym analyzatorom sieti - prezentacia

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 9 11:11:58 CET 2005

dakujem za upozornenie, to nie je drobna nepresnost to bola chyba :-)))

dlzky vysokofrekvencnych kablov udavame v ns, lebo vacsinou sa vyzaduje
aby mal kabel definovanu elektricku dlzku a mechanicka nie je az tak
dolezita. Vylucia sa tym problemy s roznymi dodavatelmi a materialmi,
proste 8ns je 8ns u vsetkych firiem. Najlepsie na tom je ked take kable
chceme niekde kupit. Tam sa hned zisti ci chlapik, ktory tie kable
ponuka je len priekupnik, alebo ma aspon zakladnu predstavu o tom co
predava.
Najlepsi boli zastupcovia najvacsej francuzskej firmy co vyraba (naozaj
vyraba, nie len predava) VF komponenty.

"A ako dlhe chcete tie kable?"
"4ns"
odmlka asi 15 sekund, pozerali sa na seba ako na zjavenie
"no dobre, ale ako dlhe chcete tie kable"
"4ns"
"4ns? To je co? Kolko je to metrov?"
"To zavisi od vasho kablu"
"Aha, ale to je kolko v metroch?"
"To zavisi od vasho kablu"
"No dobre... (napisal si). A na akej frekvencii?"
"To nezavisi od frekvencie"
"Ehm... my to posunieme nasim inzinierom a ozveme sa vam"

b.