Merania VF obvodov vektorovym analyzatorom sieti - prezentacia

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Prosinec 9 09:52:33 CET 2005

DV> Idu vianoce tak som si dovolil ze sve zahradecky
DV> http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/merania_s_vna.pdf :-)
DV> Je to posledna cast avizovanej buduco-tyzdnovej prednasky. Pokial vas
DV> tato problematika zaujima (tyka sa to asi hlavne radioamaterov) tak rad
DV> zodpoviem otazky a rad by som taktiez rozputal nejaku diskusiu, pac mam
DV> pocit ze vsetci sa na programatorov jednocipov obratili :-)
DV> balu

Pekne, uz mam skoro vycitky svedomi ze jsem momentalne jen "papirovy"
radioamater.

Na strane 3 mas drobnou nepresnost,

Odrazena      B                   Prenos       B
Dopadajuca    R                  Dopadajuca    R

Libi se mi jak delku kabelu udavaš v ns :-)
To jsi urcite odkoukal na horach, tak jsou take vzdalenosti
v hodinach.

Tomas