Full duplex po TV antennom kabli?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 8 22:43:56 CET 2005

Pokud mně paměť neklame, tak stařičké síťové Arcnet karty se dělaly i s výstupem na 75Ohm, právě s ohledem na použítí stávajících televizních rozvodů. Chodily tuším na 2.5Mbit-
Jediné co netuším je, kde je sehnat a jestli by na ně vůbec byly drivery. A taky netuším, jestli neruší TV příjem.

Zdraví PavelK