EAGLE - tlač

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 8 21:20:51 CET 2005

Vracim se k starsi otazce. Prave jsem dokoncil jednu konstrukci:
http://web.quick.cz/ruckl/biprog/biprog.html .
Protoze jsem take chtel udelat dokumentaci v podobnem stylu,
trochu jsem si hral se skripty v Eagle. Jak to dopadlo,
muzete videt v uvedene konstrukci.
Budete-li to nekdo chtit pouzivat, najdete to tady:
http://web.quick.cz/ruckl/eagle .
Verim, ze jsem tim nekomu pomohl.
Uvitam take pripominky k uvedene strance, zejmena
info o nefunkcnich odkazech (ono totiz na serveru se to chova
prece jen jinak, nez v domacim PC).

--
Lubos Ruckl