ADMIN Re: zpozdeni relatka

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 8 17:59:01 CET 2005

Stava se to zde velkym nesvarem, a bohuzel uz mi par postizenych
greenhornu psalo coby adminovi privatne, ze se na banalni (alespon pro
ostrilene ucastniky) otazky odpovida takrikajic "na pul huby" a jeste s
patricnou prevahou vedomosti... (ted to nevztahuji jen na tento pripad -
o tazateli nevim nic)

Nezapominejte, ze nikdy nevite koho mate proti sobe a tazatel muze byt
klidne malej clobrda, kterej sotva umi psat (uroven dovednosti se proti
nasim mladym casum velmi zvysila - jak vidim na svem 4 letem synovi a
zachazeni s mysi a internetem), ale uz je schopen se ptat a kdyz nema v
okoli nikoho a nebo rodice dite nepodporuji ba dokonce brani v zajmech,
muze byt toto jedinej zpusob jak se neco dozvedet. Nezijeme v idealnim
svete a ne kazdy ma to stesti, ze ma v okoli nekoho koho se muze zeptat
nemluve o nejakem krouzku. Kolikrat je problem i obstarani soucastek -
kde a za co.

Proto bych prosil vsechny kdo odpovidaji, aby se zamysleli zda vubec
chteji odpovedet/pomoci/poradit a pokud se chteji jen exponovat tak at
radeji nic nepisi.

Nemohu nikomu nic narizovat, ale mluvim zde predevsim o co by melo byt
lidem vlastni a to, si navzajem pomahat a ne si dokazovat, ze jsem lepsi
nez ten druhy.

Slibil jsem "postizenym", ze se jich trochu coby admin zastanu a tak
jsem cekal na vhodnou prilezitost, ktera se zrovna ted naskytla. Proto
bych rad uvedl, ze to nema nic primo spolecneho s timto konkretnim
prispevkem p.Rezace a nema mi to za zle, ze to padlo zrovna na neho.

ADMIN