Full duplex po TV antennom kabli?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 8 16:25:22 CET 2005

Zrovna nedavno jsem neco na tohle tema posilal do HWnews jako OT, jednalo se o ethernet po dvoudratu, ale do TV rozvodu to bez uprav asi zapojit nepujde.

To spis by to slo po tom 230V rozvodu:

http://www.blogshop.cz/index.php/2005/04/25/ethernet-po-230v/

http://www.dxt.cz/?Mode=StiList&StrId=2090

Na par metru by to melo behat bez problemu.

Ale cenove to vyjde IMHO srovnatelne s wifi.

P.K.