Notebook mechanika - problem

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Prosinec 8 11:47:03 CET 2005

Zdravim, vahal jsem jestli oznacit OT, ale nakonec je to HW
Vcera jsem zjistil ze mi nejde combo mechanika na NB, teda cte i pali CD ,
CDRW ale neprecte DVD-R, DVD+R, DVD-RW, jine jsem nezkousel.
Chvili v ni cvaka, ale pak nic. Pripada mi, ze nemuze najit vubec nic,
protoze kdyz dam placku obracene, chova se to skoro stejne.
Ted me zajima, jestli je jiny laser pro DVD a pro cteni/zapis CD, nebo co by
mohlo byt pricinou problemu - jestli to nakonec nemuze byt SW problem, nema
nekdo zkusenost?
Oprava samozrejme nepripada v uvahu, to jsem si overil telefonatem do
servisu, zkusil jsem novejsi firmware, beze zmeny.
Premyslim co s tim, je to typ LSC 24082K (Liteon OEM verze). Nejjednodussi
samozrejme bude koupit novou, samozrejme uz DVD+-RW, ale bude problem s
prednim panelem, na NB je dole zkoseny tak se mi do toho moc nechce,
pochybuju ze pujde zamenit.Nebo to je nejak pravdepodobne, aspon kdybych
koupil zase Liteon?
Diky za postrehy.