Zdrojaky v casopise

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Čtvrtek Prosinec 8 11:07:57 CET 2005

Omlouvám se, ale mám dost 'dlouhé vedení'
a proto bych si dovolil malinkou otázku na MK,
kterýžto s tím evidentně má jakous skušenost:

Peníze kupujících tedy končí především v tiskárně
a jiných nákladech (a proto to ani jinak dětat nejde),
nebo u majitele časopisu/licence/známky který je hrabivý
(a proto by to teoreticky šlo dělat i jinak)?

PZ