DDS - Zdrojaky v casopise

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 8 09:05:49 CET 2005

http://www.ctu.cz/1/download/Opatreni%20obecne%20povahy/VO_R_15_08_2005_27.pdf

Tech 100mW je jen pro 5 kanalu jinak modelari tam mohou jet 1W a nejde
jen o lodicky na 40MHz se smi provozovat vsechno co modelari pouzivaji
(35MHz je jen pro letadla). Tedy na 40MHz mohou letat i letadla.
Opravdu bych zvazil zda je to rozumne. Modelari e snazi jiz dlouho o to,
aby meli pasmo vyhrazene (jde o par kmitoctu) jelikoz modely se zvetsuji
a to co provede 20kg letadlo nebo letici 200km/h si lze snadno
predstavit. Hlavne tu tragedii pilota pokud s tim nekoho zabije, aniz by
v tom mel vubec prsty.

RadekCX