Zdrojaky v casopise

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Prosinec 7 21:50:15 CET 2005

> je IMHO v celem svete dost unikatni neni pozustatkem 40ti leteho pusobeni
> komunismu, ale bohuzel naopak je to prave ona, ktera komunisms v 48. roce

1) Ja ac jsem rok vyroby 1979, si myslim ze, ne-li volebnim viteztvim, tak
jiste za tim ze tu komous byl tak dlouho neni vinen cesky clovek, ale stalin
v CCCP a povalecne rozdeleni vlivu. Nebyt toho tak by hned v pristich volbach
urcite sli zase do prdele, tj. bez sovetu by tak rychle demokracii nezrusili.

2) Me osobne by hex v casopisu sice byl jistym zpusobem, jak nepublikovat
pouze reklamu na stavebnice, ale konstrukce tak jak jsme byli zvykli ze
stareho amara, ale stejne uz bych se k pravidelnemu odberu nevratil. K tomu
bych se mohl vratit prave jen tehdy kdyby byly zdrojaky - to proto, ze jsem
konstrukci tak jak byla zverejnena stavel jen v jednotlivych pripadech a vice
jsem to pouzival jako inspiraci a vsechno jsem si uzpusoboval k obrazu svemu,
ale copak tohle lze, kdyz veskera chytrost toho "zapojeni" je skryta?

Tolik za mne
Jakub Ladman