Zdrojaky v casopise

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Prosinec 7 21:02:00 CET 2005

Me na cele te debate hlavne vadi ten typicky cesky pristup hnany zavisti nebo
ja nevim cim: "Podivejte se na ty zle autory, kteri nas vsechny okradaji tim,
ze posilaji za par stovek naprogramovane procaky a zle casopisy, za ktere
platime hrisne penize a oni za to delaji reklamu tem zlym autorum".
Osobne si myslim, ze tahle vlastnost ceskeho naroda, ktera je IMHO v celem
svete dost unikatni neni pozustatkem 40ti leteho pusobeni komunismu, ale
bohuzel naopak je to prave ona, ktera komunisms v 48. roce nastartovala.
Myslim, ze uz bychom se to meli zacit odnaucovat a snazit se chovat tak, jak
se chovaji v jinych zemich.
Nastve me autor clanku nebo casak, tak ho proste od te chvile budu ignorovat.
Pokud to tak udelaji vsichni, tak se musi zanedlouho transformovat do neceho
pouzitelnejsiho nebo zanikne ve viru dejin.
Casopisy si jen prolistovavam, protoze chodi do skoly a kazdopadne vim, ze
ani kdybych nemel tuto moznost, bych zadny z nich pro nizkou kvalitu
neodebiral.
Ale urcite je mi pri takovem prolistovani prijemnejsi clanek autora, ktery na
konci rekne, ze stavebnice (nebo procesor) je k dostani tam a tam za tolik a
tolik, nez 10 stranek (nebo kolik jich tam je) potistenych jakymisi
nesmyslnymi a stale se opakujicimi zhustenymi katalogy prodejcu soucastek,
ktere nikoho nezajimaji.

Jakub Serych