vkv stereo vysilac hotovy/stavebnice

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 7 19:59:27 CET 2005

Zdenek Aster napsal(a):
> Jirko, ac si myslim, ze umim pouzivat google,
> a v tomto pripade jsem to docela chvili zkousel
> tak jste me opet dostal, dost dobry tak presne
> to by se mi libilo. Moc dik..

Tohle neni o Google, nebo alespon ne ted. Chtel jsem/chci si to poridit
taky a informace mam uz z drivejska (to prece bylo videt i z uvedeni
ceny, kterou tam autor pokud vim nepise). Pokud to v dohledne dobe
koupite a jste z Prahy, mozna bych stal o moznost vyzkouseni se svym
radiem, abych si potvrdil funkcnost (autor mi psal, ze to nejspis
fungovat bude, ale jistotu nemel).

Jinak jsem tehdy vychazel ze znalosti reseni typu "je potreba simulovat
CD menic" - no a to uz Google + neco malo anglictiny zvladne.

--
Jirka