Pohon vretena CNC frezky

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 7 19:36:00 CET 2005

Koukam na to, ze delaji i opravdu male motory... Mate nejake info kolik
stoji ty nejmensi z nich?

Pro stavitele frezek:
BTW dnes jsem dodelal ty budice krokovych motoru s LMD18245. Vychazel
jsem z projektu PICstep, ale nakonec jsem cely zdrojak do PICu prepsal
do mikroPascalu a navic jej rozsiril az na mikrokovani 1/16 vcetne
torzni kompenzace v mikrokrocich.
Behem dnesniho vecera to dam k sobe na web. Bude to vcetne DPS, zdrojaku
a HEX. Deska je odzkousena na prototypu a jeste musim navrhnout desku
optickeho oddelovace a budu nechavat delat finalni DPS.

RadekCX