Zdrojaky v casopise

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Prosinec 7 18:25:40 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 7.12.2005:

> Kurna projdete si obdobne thready v archivu za poslednich 5 let.
> Vzdy zacinaly a koncily stejne - jde o "hovno" a "hovno" se zde i
> vyresi.

No dobre, Kosto, ale muzeme tedy s Tvym svolenim si zde navzajem lehce
ponadavat a sdelit si zkusenosti o tom, nebo to mame (od Tebe)
zakazane, protoze se zde vzdy hovno vyresilo?

Ja jsem tuto debatu zacinal ne proto, aby se neco vyresilo, ale abych
proste rozpoutal nejakou normalni, zcela neagresivni a pratelskou
diskusi, a dozvedel se nejake nazory vice lidi, kteri zde jsou
prihlaseni, protoze se s tim dostavaji do styku.

Jsem vzdy pripraven na opacne nazory, rad je akceptuji, a nemam s tim
problem. Jen me tak trochu znervoznuji prave tyto reakce typu "jde o
hovno, hovno se vyresi, nediskutujte" - no ono se, Kosto, hovno vyresi
v minimalne 90% pripadech vsech temat teto konference, ale je to snad
duvod radeji nediskutovat?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem