Zdrojaky v casopise

MK info@mcu.cz
Středa Prosinec 7 17:20:24 CET 2005

> Tohle je tedy argument asi jako proc vubec vlastne podobne konstrukce
> vychazeji v PE, kdyz vetsina lidi si nepostavi treba vubec nic.
> Napriklad ja jsem si z PE jeste nepostavil ani n (N s hackem). A
> presto si myslim, ze se najde mnoho lidi, kteri by ty zdrojaky
> uvitali, a mely by tam rozhodne byt v ramci konstrukce. Jinak pak
> nechapu, proc tam jsou plosnaky, kdyz si je take "pomalu nikdo"
> neudela :-)

Predesilam, ze nasledujici radky nejsou urceny nikomu konkretnimu a pouze
reprezentuji muj nazor na bulvarni platky a debaty o nich :-))))

Kurna projdete si obdobne thready v archivu za poslednich 5 let. Vzdy
zacinaly a koncily stejne - jde o "hovno" a "hovno" se zde i vyresi.
V podstate nikdo ze zde pritomnych nema realnou predstavu o fungovani
"odborneho casopidu" ci "odborne redakce" v praxi. U drtive vetsiny
pritomnych jde jen a pouze o "pizduseni" nad necim co mu je stejne k prdu.
Ruku na srdce, kdo si postavil neco podle nejakeho clanku presne tak jak to
bylo publikovano???

Potazmo o jake konstrukce se tu vlastne jedna ???
- jedna se o natolik zdarilou konstrukci, ze je vyhodnejsi radeji investovat
do overeneho a funkcniho kitu a zapomenout na LUT (lidova umelecka
tvorivost)
- jde o naprostou stupiditu a pak jiz neni vubec o cem debatovat

Osobne beru tyto casopisy jako zdroj inspirace jak kdo co asi dela a nad
hlaskami typu "jsou pouzity nestandarni programovaci postupy" se jen utrpne
usmivam, jsem v klidu a nenervuju se nad blbostmi. Vzdyt je to preci jen a
pouze na mne zda si ten bulvarni platek koupim s vedomim co od neho mohu
ocekavat (ona se nam ta uroven za poslednich deset let nijak vyrazne
nezmenila ze) a nebo si radeji mohu koupit flasku cuca a v ramci lezeni po
stene si zanadavat na to, ze za komancu bylo levnejsi a lepe se po nem
dunela lebka :-))))))

S pozdravem
MK