Zdrojaky v casopise

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Prosinec 7 15:05:40 CET 2005

No jo, moment, ale to je snad trochu jina situace, ne? Kdepak, pamet
neselhava, moc dobre si vzpominam kolik jsem vystal front a jak zalostne
malo jsem toho koupil (byval problem sehnat i blbe odpory), ale to snad
nejde srovnavat, to by tenkrat nemuselo vychazet vubec nic, snad akorat
blikac se dvema tranzistorama (a i na ten byl obcas problem sehnat
soucastky). Ale dnes prave tahle situace neni, tak si ji snad proboha
nemusime umele vytvaret, ne?

To ze lidi nevedi co s tim HEXem maji delat taky neberu jako argument, dyt
snad neni problem tam dat HEX a zaroven nabizet o zaslani procesoru, ja to
neodsuzuju a sposuta lidi to uvita (pokud je to za prijatelnou cenu), ale
ti, kteri si procesor mohou naprogramovat, proste nemaji alternativu, a i
kdyz treba kolikrat autor zase nechce nejakou zavratnou castku, tak je
blbost platit postovny apod.

Dusan Dolezal