OT HiFi, Re: Hladam schemu mik. predzosilnovaca

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 7 12:11:46 CET 2005

Daniel Valuch wrote:
> strieborna bude len 2-3x tensia, ale stale to bude cm :-) To uz skor
> zelezo alebo mumetal. Ten by sa mal samozrejme z High-end dovodov
> pozlatit vrstvou 0.04um co zvysi jeho hodnotu na High-end trhu asi 300
> nasobne

Tym striebrom som myslel, ze na High-end trhu sa hadam nehladi na
fakticke dovody (takym obyc. zelezom by si ich asi tazko zaujal)... Ale
ten mumetal to znie marketingovo dobre, aj ked este lepsie asi znie
konstantan (aj ked to je uz uplna ch... tam davat) :-)

wek