OT Pi voda , grander water

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Prosinec 7 09:29:13 CET 2005

Nic proti tomu, ale ja bych ten nazor trochu zobecnil - vsechny
fyzikalni upravy vody ktere nemaji vliv na chemicke slozeni povazuju
za plky. Voda se da magneticky upravit, ale ta uprava vydrzi jen par
vterin. A permanentni magnet na to nestaci, voda se musi pekne nalit
do toroidni civky a pustit tam poradny proud, cimz se pekne srovnaji
protony do rady a po vypnuti se zase vlivem precese rychle rozhazeji.

Ales Prochaska